Le maualuga o le eletise epoxy o le malosi eletise

tala

Le maualuga o le eletise epoxy o le malosi eletise

O le fafo atu o le malosi o le maualuga o le mamafa o le faʻamaufaʻailoga o mea faʻamafaʻailoga, o le eletise o le eletise, e le gata o se mea e faʻaleleia, o lona uiga lelei ma ona uiga e aʻafia ai le lelei o lona lava malosi.

 

Muamua lava, o le malosi o meaʻai o meamea o le tasi ma le isi ma le vaega o le uila o se tuufaatasiga o mea, o mea e masani ona tuʻufaʻatasia o le gafatia o le tasi o latou pito sili ona vaivai. O le mea lea, o le tele o nofoaga o faʻasalalauga, o se tuʻusaʻo saʻo i le EP. O le densidad, sili, o le mea sili ona itiiti o le aofaʻi o le faʻaleleia o vaega.

 

O le faʻamalosi lua, lafoaia poʻo le maualuga o le malosi o le meaʻai i le faagasologa o le faʻatinoina o le galuega, faia le atuatuvale i le vevela, mafuaʻaga e mafua ai ona faʻalavelave le faʻalavelave i taimi masani i le va o le lelei ma o le ai ai se soliga i le va o le resini, O le gafatia o le faʻamamaina o le taʻavale o le malosi i le malosi e sili atu ona pa'ū i se auala taua, ae o le maualuga tele o le EP o loʻo i ai iinei, o le mea lea e faigofie ai ona faʻapipiʻi.

 

O le isi foi, e masani lava ona matou fai atu o le toe faʻaleleia o le taavale, i le mea moni, o le malosi i le maea ai o le fesuisuiaʻi i le vevela maualuga, o se faʻafitauli mamafa i lona tatau ai ona faʻafilemuina i auala masani. O le umi o le taimi e toe faʻaleleia ai, o le mafai ona lagolagoina le faʻalavelave o le malosiaga i tulaga o le lelei o le a sili atu. Mo se faʻataʻitaʻiga, pe a faʻatusatusa, o le gaosiga ua uma ona maeʻa talu ai nei o le masini, o le suʻeina o le eletise o le 60 kV, ma le toeitiiti atoa le lua masina o le toe faʻaleleia, le malosi o le mamafa sili atu, sei oʻo i 80kV pe sili atu.

 

 E le gata i lea, ona o mea eseese ole gas, o le gafatia o le eseese o le vevela. Mo se faʻataʻitaʻiga, o nisi o masini vavave o vailaʻau o le maualuga o le voltage i tulaga o le maualalo o le vevela e le o se mea faʻalelei tele. Tali i se tagata o tausia, o se tagata e gaosia oloa, e teu ai i lalo ifo ole upolu i le 30 tikeri, o se natura e vaʻaia. E lua mafuaʻaga, o mea muamua, i lalo ole vevela vevela e faʻafefeina, o lona uiga o mea leaga i le maualalo o le vevela; O le isi mafuaaga e ono le feteenai ma le taimi ma le faalauteleina ma le vevela o le kesi. O le tuuina atu o se taunuuga o le maualalo o le vevela o le 30 degrees i lalo ifo o le cero, o le atuatuvale i le malulu e le ogatasi, e le faaitiitia ai le maualuga o le maualuga lava e tasi, lea o loo tagiau.

 

Mo nisi faʻamatalaga, faʻamolemole la matou Uepi saite: www.h-caps.com.

 

 

 

Muamua:D sosoo ai:O

vaega

tala

FAAFESOOTAI MATOU

Faʻafesoʻotaʻi: Department Sales

Telefoni: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

Email: [imeli puipuia]

Faʻaopopo: 9B2, TianXiang Fale, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C