Y5T & N4700 avea ma autu oloa o Maualuga voltage capacito

tala

Y5T & N4700 avea ma autu oloa o Maualuga voltage capacito

 

I le tulaga o wafer-cylindrical maualuga volitiga capacitor keramika o le maualuga volitiga capacitor keramika e faʻaaogaina e tusa ai, o le ai ai se sili talafeagai. ma mea N4700 Y5T lua.

 

Y5T o le faʻaaogaina lautele o le mataupu o le, i le tele o afi eletise ma isi oloa e faʻamaonia atoatoa le faʻamaonia o oloa mulimuli. O lenei ituaiga o faʻamautuina o le oloa, e lata i le N4700 meafaitino o oloa gaosia. Ae, o le tau e tautala faʻapitoa. O le maualuga o le eletise eletise eletise, eletise eletise eletise e faateleina le faʻaaogaina e le faʻavaeina o keneka vevela vevela, o le puleaoga o se oloa fou. O se oloa e tasi i totonu o se aofaiga tele, o lea ua avea ai le tau ma iloiloga tau pisinisi.

 

O nisi eletise eletise eletise poʻo le Y5V ma isi mea na faʻaogaina le Y5P faʻapitoa, ona o le tau e taugofie, ae ua mafai ai foi ona faʻaogaina le fiafia, ae na maua ai e ui lava e lelei tele nei oloa i le tele o itu, e le mafai ona talia le maliu le faʻaaogaina: ole olaga e pupuu! O se taunuuga tuusaʻo lea o le mataupu. O mea pito i lalo o mea aoga e taugofie, o le eletise e le lava.

 

O le Pule o le HVC ma le N4700, o lenei mea i itu uma o le eletise gaosi eletise eletise ua lelei le lelei, o le olaga e sili atu, ae o le Jiaoren e le gata ua faamalieina i le tau. E tusa ai, o le gafatia o le HVC faaiuga talu ai nei, o le uluai kopi o oloa uma Faʻatulagaina i le maualuga maualuga, N4700 faʻatasi, o loʻo i ai nei fesoʻotaʻiga atamai ma isi vasega faʻailoga a le militeli ma le ea i luga o se masini ma oloa N4700, ma i le maualuga maualuga o le generator lea e faʻaaogaina le mea lava lea e tasi o le quality of quality Y5T.

 

Ole Y5T tutusa eletise ole eletise gaosi eletise e le taugofie.Y5V poʻo le Y5P isi isi tau taugata i tuutuuga o mea maualalo maualalo. E leai, ae ui i lea, o le maualuga o le eletise eletise N4700 ceramic, ole tau poʻo le faʻaitiitia o le tele, ae o tagata faatau e e talia foi. O le mea lea, a maeʻa le faʻatau atu poʻo le tuʻuina atu o le malosi HVC fafo, e ofoina atu le lua tau tau i tagata faʻatau i la latou filifiliga, aʻo Y5T N4700 ma le gafatia o mea e lua o le a avea ma HVC autu

 

Mo nisi faʻamatalaga, asiasi mai i la matou Upega Tafaʻilagi: www.h-caps.com

Muamua:P sosoo ai:C

vaega

tala

FAAFESOOTAI MATOU

Faʻafesoʻotaʻi: Department Sales

Telefoni: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

Email: [imeli puipuia]

Faʻaopopo: 9B2, TianXiang Fale, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C