Eseese Mea Lautele, Tau Eseese

tala

Eseese Mea Lautele, Tau Eseese

Sima kesi o le maualuga voltage 35KV 2200pf, faʻalauteleina lautele o mea eseese!

 

Eseese mea, eseʻese tau, e le malamalama ai seisi. Ae peitaʻi, pe a o le tau e 10 taimi pe sili atu, faʻafefea ona fai? Fai mai tagata faʻatau ia te aʻu: Morgan, e i ai kamupani e ofaina Fengyun maualuga volitiga capacitor keramika o 3.8 Yuan. Ae ua lipotia oe mea N4700 maualuga-voltage capacitors, o le tau o le $ 42 ua paʻu tele le va, faʻamolemole fesoasoani mai ia te aʻu e faʻamatala!

 

E foliga mai o le faʻaaogaina o tagata faʻatau mai le maualuga eletise o masini sima e avea ma vaega o le eletise eletise i luga o le malosi e faʻaaoga ai le 2200PF, o le eletise nominal 35 kv, 25 mm le lautele.O le 3.8 Yuan.Material mo le Y5V. O lona faʻaaogaina i totonu o le masina e tasi talu ona le mafai ona maua se gaioiga o le a avea ma mataupu. Faʻamata:

 

 

 地方 十 多个 饭店 梵蒂冈 梵土冈 梵土冈 反动 个

 

E pei ona mafai ona e vaʻaia i le laulau i luga, o le faʻasao o le mea aupito sili ona maualuga le N4700, o mea sili ona leaga o le faatinoga, e tatau ona aofia i le Y5U poʻo le Y5V i luga.O le faʻaogaina o le 20 taimi faʻamalosia le faʻamalosia. tele, o le mea lea, mai le vaaiga o loʻo i ai nei, o loʻo manino lelei mea lelei N4700.

 

I le isi itu, e mafai foi ona e vaʻaia i le laulau faʻatasi ai ma le gau o le elelectric, N4700 mea o eletise gaosi eletise, Y5V poʻo le Y5U le itiiti ifo nai lo le 10 taimi. O lenei mea na faʻamalamalamaina ai le N4700 sili atu ona lelei.

 

O le isi o foliga vaaia o le vevela, saoasaoa o le Y5V poʻo le maualuga o suiga E mafai e le Y5U ona alu i - 55 i - 80%, pe a faʻatusatusa i le 20%, o se mea mataʻutia lea o le N4700.A o le suiga, o le mea moni, o le galuega i le laina, o le ai ai se mea sese i le tulaga.

 

I le iuga, Seʻi o tatou auʻiliʻiliina le talafeagai itu. I luma o le au valaaulia o le au faʻatau o le Y5V, ma le lautele o le 16 ~ mm pe itiiti ifo. O a matou oloa o N4700, le lautele o le 32 mm.The lua o le voluma.

 

Filifili se gaosi, e fuafua ai pe talafeagai mo a latou oloa, e tatau ona tutusa ma le HVC i fuainumera muamua e feteenai ma le ogaoga ogaoga, iloiloga auiliili o auiliiliga.O le tau e le faapea o le ki e le mafai ona faaaogaina. Ave le N4700 o le eletise capacitor-voltage ma le Y5V tau e le gata i le tikeri tutusa, sili atu ona taua, ia le atoatoa ona lava manaoga mo le faatusatusaina o tau o oloa N4700, lea e le tutusa, afai, e le mautinoa mautinoa puedeser pe a faatusatusa i le masani ona faʻaaogaina o oloa. O fautuaga e fautuaina e faʻatatau i luga ole suʻega o loʻo i luga, sili ona lelei le faʻaaogaina o mea ole N4700, pe afai tatou te amanaia le tau, ia amanaia le eseesega e le tele Y5T o itu uma o itu e lua e tutusa, ae i le faʻamaoni o le Y5T faʻasalalauga mo le 35KV2200PF mo se faʻataʻitaʻiga, o le tau e tatau ona i ai i le $ 30, o lea e talia ai le tau.

 

Mo nisi faʻamatalaga, asiasi mai i la matou Upega Tafaʻilagi: www.h-caps.com

 

 

Muamua:C sosoo ai:A

vaega

tala

FAAFESOOTAI MATOU

Faʻafesoʻotaʻi: Department Sales

Telefoni: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

Email: [imeli puipuia]

Faʻaopopo: 9B2, TianXiang Fale, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C